Wednesday 2 May 2012

Hello Mello! :D

Assalammualaikum :))








        Okk,first thing is...Saya nakk cakap,selamat datang yang baru datang  ke dunia lukisan hati saya ni..Hihi >_<
Then,actually saya ada dua blog..Ni blog kedua saya..
Yang pertama ialah ini
http://ninoarasblog.blogspot.com             (^_^)(^0^)
Kalau rajin sila datang dan menjenguk ..hoho xD
Kemudian saya jugakk nak cakap yg saya lebih aktif @active dekat blog saya yg pertama..
Sebab:
1.Saya lebih suka colour pink (which is my blog's background) -----> dekat blog pertama saya :)
 *english ta pape
2.Saya lebih rajin ke blog pertama saya
3.Blog pertama saya sebenarnya saya nakk buatt free stail,or tema free,or bolehh cerita psl anything :D
4.Sebab tujuan saya buatt blog kedua ni lebih terdorong sebab
    -sayaa gilakan design blog..maklumlah,da pandai deisign :D
            so,kalau tadee blog canee nk design right
    -blog pertama saya dahh puasa hati dengan design nya..Korang xpuas hati terserah :p
    -Saya saje2 buatt blog kedua and kalau bolehh nk buat lg banyak :p
       ,sebab bosan duduk d rumah tatau nk buatt apee,fb pung makin bosan xD
5.Sebabb..Hurmm,ehh suketi akuu laa aku nk lebih active dekat blog mane2..Takk suke,dulik hape -_____-
Soryy terkasar..Hhaha!

Hahaha,so,da tauu kann? :))

          And kalau nakk tahuu blog first tu macam yg saya cakap tadii..Frees tyle,Boleh cerita apepunn..
And blog nii lebih terdorong pd cerita my BFF err..Nak tahuu sila baca blog pertama.. :)
Kalau korang baca lukisan hati d blog pertama dan kedua saya ade yg samee,thats mean saya just copy paste cerita dr blog pertama ke blog kedua..Actually cerita tuu saya patut tulis d blog kedua,tapii saya lebihh suka tulis d blog yg pertama ..hihi :D
Thats why cerita same,tapi terikhnya berbeza :)
Tarikh sebenar ikut d blog pertama..


         Then,kalau nakk tahuu blog pertama saya lebih terdorong tuk cerita pasal DIA..HAHA :')


Okk,thats all..Thanks sebab sudi singgah,baca,like dan follow..
Bagii yg dahh baca tapi takk like,thanks jugakk..haha..Tapi kalau bolehh,like la sekali..
Jangan risau..Saya takk tahuu punn awak ade like takk --'
Okk,take care,salam and DON'T MISS ME SO MUCH! :))
Terima kasih kerana sudi membaca . Suka ? Like dan follow la :)

No comments:

Hak milik persendirian atas nama Nur Amirah Mohd Monil