Saturday 5 May 2012

OMG!Youu Make My Heart Feel DDUP DAP DUP DAP! :D


Assalammualaikum (^_^)






OMG!OMG!
Adakahh ini cuma permainan hati?
Or akuu jee yg perasan lebih?
Tapi,honestly ni pertama kali dia cakap macamtu dekat aku
And harini dia macam weird gila..
Lainn laa diaa,haha,btw,aku da berbaik dengan diaa..
And akuu daa amek keputusan tuk lupakan jee..
Mybe dia takk sengaja buatt mcm tu dekat aku :)
Lagipun aku kenal dia..
Dia bukan jenis yg suka sakitkan hati kawan
Makin jaga hati kawan lagi ade..
Hurm,
Okk,hati akuu rasa berbunga2 bila dia text cakap macamtu..
YA ALLAH!
Kalauu andainya ni cuma permainan hati or kalau andainya
Aku cuma perasan lebih,kau hentikanlah perasaan ni secepat dan sekuat boleh
Tapi andai ni petanda baik antara aku dan dia,
Jangan buang perasaan dup dap dup dap ni..
BHAHAAH! XD
ohh men,u make my dream hampir2 come true :p
NGHEHEHE
:D
hehew...Okkla,thats all..
Gud night,sweet dream,pai2,salam
And as usual
DON'T MISS ME SO MUCH!
Terima kasih kerana sudi membaca . Suka ? Like dan follow la :)

No comments:

Hak milik persendirian atas nama Nur Amirah Mohd Monil